{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.

























اصکی
https://wisgoon.com/nazanin_262



































خسته ام خیلییییی خسته




















ولی کرمم رو باید بریز











































.














جنازه شدم از صبح


























.

.


.


.
.

.



.
.
.
.
.
دیدگاه ها (۰)

فردا آزمون سراسری دارمبابام هم مدیر مدرسه پسرونه اسو حالا سو...

😂😂😂

چقدر امروز خسته کننده بود🥱😩مدرسه🚮

عجب ادیتییییییییی آهنگشو خیلیییی میدوستممم.امروز قراره روز خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط