{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ب فنا رف 😯😯😯😐 فاتحش خوندس😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

دیدگاه ها (۴)

دار میزنم خاطرات کسی را که مرا آزرده....:)!

لایک نمیخواد فقد جوابشو بگید

چه سرعتی دارههههههه😁😁😯😯

اینم ریمیکس عاشقانه❤ خیلیییییی بی مخاطب:)

یکی از عجایبات خدا این جا تو کردستان داره بارو میباره

صدا کم از ادیتور شخصیم دزدیدم ببینه فاتحم خوندس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط