{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی اعصابی بد مشکلیه

بی اعصابی بد مشکلیه
دیدگاه ها (۱۶)

نمیدونم چرا اونو ترجیح دادی ولیمن دیگه نمیتونم کاری کنم ..

من هنوزم کصخلم ها

مرسی که شب و روزمو بهم زهر کردی.‌

اره اضافی..

دوس دارم مشکلیه؟

اعصابی ام چون خیلی راحت گول حرف بقیه رو خوردم و به حرفشون اع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط