{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امم نیکا یا بی تی اس

امم نیکا یا بی تی اس
ببینم کدون فندوم برنده میشه😂🖤
دیدگاه ها (۳۹)

چالش: یه جمله که به این پست میادو نویس💔🙁

✨🖤

یعنی این گوبه ها دارن چیکار میکنن🤲🏻

بشه هایه کین ایناا💃🏻🥲

بی تی اس؟ چی هست؟ برنده؟ خوراکیه؟

اسم فیلمشو میدونید؟میشه بگید.خیلی دوست دارم ببینم...#فیک_کوک...

بی تی اس برای دومین بار توی مراسم AMAs برنده شدنن آلبوم اهنگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط