{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

R ^ F

R ^ F
مرسی ک همیشه پشتم بودی:)

تنکس 💜🫂

ولی خیلی گاوی ماچ ب کَلت
دیدگاه ها (۳)

غلط میکنی نیای ب غماتو بگی خوشیات ما خودت غم داشتی نصف نصفR ...

عاااامیدیم جون بالا رفیق 🤟ب قول خودت پشمک دوست دارمR ^ F

منی ک هیچکس رو ندارم پشتم باشه ؛ ب تو پناه آورده زندگیم.. و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط