{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#دنیا همینه... ... ....!!!!💔🖤🥃🥃🥃🥃🥃🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬

#دنیا همینه... ... ....!!!!💔🖤🥃🥃🥃🥃🥃🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬
دیدگاه ها (۰)

#من ماندم و..موج غم... ...!!!!!!💔🖤🥃🥃🥃🥃🥃🚬🚬🚬🚬🚬🦅🦅🦅🦅🦅🦅

#داب..دخترزیبا وخاص تولووس..🤙🤙🤙🤙👌👌👌👌👍👍👍👍🧡🧡🧡🧡🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅✨✨✨✨✨

#روزگار نامرد... .... .... !!!!👊👊👊👊🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅

#نفرین برتو ای روزگار ... .... ✊✊✊✊💔💔💔💔💔💔💔💔🖤🖤🖤🖤🖤🥃🥃🥃🥃🥃🥃🚬🚬🚬🚬🚬🚬...

یکی از بهترین آهنگ های دنیا قطعا همینه......نه نه نه مانی......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط