{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سر تو بالا بگیر;)

😎🙂‍↕️
دیدگاه ها (۳)

منننن می خوام برم خونههههههه;((((((

حقیقت :))))

حق تر از این داریم?

من متعلق این نسل نیستم:(((((((

سر تو بالا بگیر من کنارتم هنوز...

سر تو بالا بگیر 🙂 کی میگه حقـت نیست! ✨

خاک تو سر بی سوادت 🤭 فقط اونجایی ک میگه : عامو دست مارم بگیر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط