{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای من سر این پاره شدم😂😂😂

وای من سر این پاره شدم😂😂😂
دیدگاه ها (۰)

وای لهجه مرده که صدا گذاشته بودن خیلی خوب بود 😂😂

واقعا فقط آرمیا میفهمن یکی که آرمی نباشه ولی منحرف باشه هم ن...

این دقیقاً خود منم باهام آشنا بشید تو این دوروز امتحان داشتم...

کلا حسودی رو از تهکوک ساختن 😂

وای چقد جیگرن این دوتا من سر این پاره شدم از خنده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط