{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روتین :)

روتین :)
سوال پست: هنذفری داری؟
me:هدفون دارم ولی بزرگ هاشو ندارم ولی خیلیییی دلم میخاد هنذفری داشته باشم خوش ب حال کسایی ک دارنن🥺
دیدگاه ها (۱۴)

نادینا :)سوال پست: پاپیت داری؟me:یس

نادینا :)سوال پست: کارت داری؟me:یس

اسمر :))سوال پست: چند سالته؟me:۱۱

فروغ :))سوال پست: بهترین یوتیوبر دختر کیه؟me: ربکا

حاجی خیلی دلم میخاد شمارو خشحال کنم کامنت هاتونو ببینم خشحال...

تو همونی هستی ک ی تارموشم ب دنیا نمیدم همونی ک چشام ب جز تو...

تو مگر در به دری؟ خانه نداری ای بغض؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط