{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دو دقیقه دیگه میموند رکود همه رو میزد.حتی مردهارو

باز خوبه ضیا متوجه شد داره تموم میکنه بنده خدا.به‌ اونا بود منتظر ثبت رکورد حماقت بودن هنوز!!
دیدگاه ها (۳۲)

کرمان بهش:موسی کو تقی.بم میگن: پختو.جیرفت میگن:سوتله

موزیک فرانسوی: je veux

خرماش با من.محصول ناب درجه یک بم

قیمه هارو ریخت تو سبزیا.... اگه مشاور خانواده بود!!!!

بنده خدا خوش چشم رو ببینین، دیشب تو صدا و سیما بر اساس حرفها...

تعطیلات بونتن-پارت سه

کپشن ❌اورژانسی❌ مهم😁درست قبول دارم بعضی وقتا زندگی و مشکلاتش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط