{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گل شقایق

دیروز بود اما خود من همین چندساعت پیش فهمیدم🙄
بله درسته روزتون مبارک باشه گوگولو ها!امیدوارم روز دختر کادو بگیرید و خوش باشید💘
البته که من گوه شانسم و الان دارم دو تکه میشم همچنین هیچوقت روز دختر کادو نداشتم.پس بخندید 😙
دیدگاه ها (۹)

گل شقایق

گل شقایق

گل شقایق

روز دخترو به همه‌ی گل دخترای‌ پیج و خارج از پیج تبریک میگم^^...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط