{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه دوست داشتم این رو برای یکی بفرستم اما خب کسی رو ندا

همیشه دوست داشتم این رو برای یکی بفرستم اما خب کسی رو نداشتم ...
دیدگاه ها (۵)

همیشه دوست داشتم بدونم اعصاب یکی رو خورد کردن چجوریه😅😅

من روبه خودم : هعیی خب کسی رو نداشتم ولی بازم خودمو رو داشتم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط