{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بابت صفحه گوشیت ببخشد😅

بابت صفحه گوشیت ببخشد😅
.

.
‌.‌
.
. فقط می خواستم بگم عاشقتونم💋❤️
دیدگاه ها (۲)

تیک تاک👾

و منی که نمی تونم مث آدم ودنس برم😂

مگه اینا همو نکردن چرا دودوهی بچه دار نشد 😂😂😂😂

آرمی نیستی اگه این رو نبینی⛔️ [مهم]⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️س...

شاید دیگه زیاد داخل ویسگون نباشم، خواستم بگم ممنون بابت تموم...

از گوشیت تشکر میکنی بابت این نوحه که گوش میدی 🫠❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط