{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از غم بشکسته منم... 😔

از غم بشکسته منم... 😔
#دلی
#گوناگون #ویسگون
دیدگاه ها (۰)

... #دلی

آی اولوم قربانین من دور عوه فرلانیم من #دلی#گوناگون #ویسگون...

#دلی

#دلی #گوناگون #ویسگون

دلی

دلی

دلی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط