{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🎥 اینم یک حمله‌ی سایبری بنزینی به اپوزیسیون بیچاره😜

🎥 اینم یک حمله‌ی سایبری بنزینی به اپوزیسیون بیچاره😜

⭕️ دیشب تهران حکومت نظامی بود، سپاه قایق‌های تندروش رو آورده بود کف خیابون! مردم بنزین از تانک‌ها در می‌آوردند ذخیره میکردند!😂

✍ تخریب‌چی
دیدگاه ها (۰)

# بی لیاقت

بی ناموس واقعی کیه؟توی حروم زاده که مادر و خواهرت لخت میکنی...

بعله قطعاااا یه "" باید بنیادین "" بوده !!! اما برای حکومت ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط