{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قول میدم دوباره همو ببنیم پس ناراحت نباش خوشحال باش که به

قول میدم دوباره همو ببنیم پس ناراحت نباش خوشحال باش که به هدفت رسیدی خریی:)
دیدگاه ها (۰)

:)

اییی بابا خیلی زرا میزنن 😏

درسته داری از این کشور میری ولی دلیل نمیشه جدا بشیما🤧😭ولی بب...

بابا سرد باش بیخیال مردم 🤌🏻

ناراحت نباش که تموم شده خوشحال باش که اتفاق افتاده...𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط