{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به هر قیمتی باید زنده بمونیم

به هر قیمتی باید زنده بمونیم
دیدگاه ها (۰)

دلم تنگه......

حتی دیگه نمیتونم از خونه بزنم بیرون

سخته خودتو خوشحال نگه داری

خدارو شکر ادتای بدو ول کردم هم اعتماد کردنو هم عاشق شدنو

باید اول زنده بمونیم....#گروه_مطالعه✨join👍🏻🙃🫠

تروخدااااااااااااااااااااا امشب هم بمونیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط