{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل سپردم ب خدا ، حسبی الله و کفی ...... ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست گرامی
با هم ، به شکرانه سلامتی خود مان ، و شفا ی بیماران ، می خوانیم ........... ۰ خدا وند ا خود ت شفا بده ۰
دیدگاه ها (۰)

یا رب ، تو بخواهی عوض هر که نخواهد ، کافی ست ........ ۰

آرزو میکنم امروز ، آنچه را که آرزوی خوب تو ست ۰

گرامی باد میلاد فرخنده مولود کعبه حضرت علی بن ابی طالب « ع » ۰

عشق یعنی ، با خدا تنها شدن ....... ۰

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

::.««سلام بر شادی قلب مؤمنین »».::

در این دریا ی طوفانی خدا با ما ست می دانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط