{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

....

گاهی با خودمون خلوت کنیم بد نیست....🥀
دیدگاه ها (۰)

برای خودت زندگی کن برای خودت عاشق شو ...برای خودت بستنی بگیر...

...

.....

...

گاهی مرز ها، تار مویی بیش نیست.درست زندگی کنیم🙂

جلوتر از امام ایستادن همیشه بد نیستگاهی باید جلوتر بایستی تا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط