{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غروب قشنگ مگه نه

غروب قشنگ مگه نه
دیدگاه ها (۸)

حال منه

سنجابم اجازه هست مثل دروک اتاکول عاشقت باشم مراقبت باشم و نت...

یه نفر: غروب خیلی قشنگه،مگه نه؟من: اههههه غروب😅 شاید......غر...

ماشینبازهای شیراز

"غروب زیبایت مگه نه" باید مال دیمن میبود بخاطر الینا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط