{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه من گریه نمیکنم فکر کنم خاک رفته تو چشم😢😭

نه من گریه نمیکنم فکر کنم خاک رفته تو چشم😢😭
دیدگاه ها (۱۴)

🌱💫💗📚

چطوری یه نفر میتونه از بارون متنفر باشه....🌱🌧

🌱

هپی هپی هپیی😂😂😂

گریه؟ نه فقط..خاک رفته تو چشم

یه سوال...چرا بقیه فکر میکنن چون هیچوقت گریه نمیکنی تو یه اد...

🩻: وا نه منکه گریه نمیکنم خاک رفته تو چشمم😭😭😭😭Hi can you lik...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط