{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}















ازت بدم میاد که منو با این هیولا ها تنها گذاشتی رفتی..!
دیدگاه ها (۰)

‌‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍خیلی نامردی..به کاری کردی بهت حس ...

تولدش مبارک✨

این همیشه منم..

اوهوم

اخرشم رفتی منو تنها گذاشتی.

کجا رفتی پیشی کوچولوم؟چرا رفتی و منو تنها گذاشتی؟

رفتی که راحت بشی از این دنیایی بی وفا ، ولی منو چرا تنها گذا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط