{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گیتارش یا خودش...؟!

گیتارش یا خودش...؟!
دیدگاه ها (۳)

من یک پنج ستاره هستم•[🔥🐚]•

موزیک ویدیو جدید سلینا•[🍓🌈]•

یکی از کنسرتایی که خیلی دوست برم⁦<⁩⁦<⁩⁦⁦<⁩

عزیزم تو فوق‌العاده ای•[🍃💎]•

jay جی و گیتارش آخر مارو به رحمت خدا میده نکن برادررر 😭🙏🏻🗣

جوری خودش خودش رو استایل می‌کرد بهتر بود

🔴میگن پزشکیان خودش برای خودش یه ستاد جدید تشکیل داد؛ خودش او...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط