{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بمیرم که تو

من بمیرم که تو
سه روز آب نخوردی حسیـن:))❤️‍🩹
#اباعبدالله



🌤أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج🌤
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌💞 یَدُ اللّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ 💞
دیدگاه ها (۰)

| رحمه الله الواسعه |

من هنوز تو شب سوم گیر کردم 😭💔بمیرم برات خانوم سه ساله 🥺😭#الل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط