{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در تلاشم که نه به اون اسیب بزنم نه به تو بفهم که

در تلاشم که نه به اون اسیب بزنم نه به تو بفهم که
کنترلش سخته:)
دیدگاه ها (۰)

:)

بل بل

اون نقشش کمرنگ شد تو هم داری میری؟!

هعی....

تمام تلاشم رو می کنم که یه لبخند فاکی بزنم ...

دلم میخواد یه ادیت اینجوری بزنم ولی یکم زیادی سخته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط