{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون روز واسم خوشحال باشید

اون روز واسم خوشحال باشید
دیدگاه ها (۰)

مطمئنا دومی

واقعا دوست دارم ببینم چیکار میکنن اصلا حس میکنن نبودنمو یا م...

واقعا نمیدونم قوی ام یا بیحس

یه روزی انقدر قوی میشم که همتونو ول میکنم و میرم:)

تو واسم چای بریز، اگه خوشحال نشدم بازم چای بریز..☕

یکی واسم موتور بگیرهههه😎😅با فالوت خیلی خوشحال میشم😁❤️❤️

#کیک خواهر پزبە مناسبت روز معلم واسم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط