{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وایییی خدایاااا🥺😢

وایییی خدایاااا🥺😢
کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️
دیدگاه ها (۴)

خیلی غم توی این اهنگ بودمنم که باهاش گریه میکنم 😢😪کپی بااجاز...

من بایونگی و جونگکوک هم نظرم 🥺😪کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

وایی افریننن🤣❤کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

کیوت ترین ادمم توی جهان میشههههه🥺😢کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

بااجازه سلطان پستشون کپی شد

وایییی حققق🤣🤣از کسی کپی نمیکنم کپی ممنوع#بلک_پینک #لیسا_جنی_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط