{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما باید نشاط داشته باشیم ۱

ما باید نشاط داشته باشیم ۱
دیدگاه ها (۱)

ما باید نشاط داشته باشیم ۲د

صرفا جهت اطلاع رسانی به کسایی که می گن قرن داره تموم می شه

صبح ‘به ما مےآموزد…ڪه باورداشتہ باشیم …روشنایےباتاریکی معنام...

بیشتر از اینکه نگران گوشی خودمون باشیم باید نگران دزدیده شدن...

❌ خوش چشم: باید آماده نبرد آخر باشیم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط