{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخوام از سازندش بپرسم کِی من اینارو بهت گفتم؟

میخوام از سازندش بپرسم کِی من اینارو بهت گفتم؟
دیدگاه ها (۷)

:))))))))

بوی فرند خیلی کراش نی؟!... 💔😂

بسی حق:)

اوم شاید:-)

من کی اینارو بهت گفتم!:)🙃https://splus.ir/heartmelodY1هرکی ف...

کی اینارو می سازه اخه🤣

من رفتم اینارو کی تموم کردم میام😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط