{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

alone

چون صبرم زیاد بود
گمان کردند چیزی حس نمیکنم !😔😂❤️
1404/05/28
دیدگاه ها (۰)

Alone

تو تلاشتو بکن

Alone

خواهر و برادر

چون صبرت زیاد بود، گمان کردند چیزی احساس نمیکنی.️

من زندم فقط زیاد فعالیت نمیکنم

حالم خوب نیست ببخشید زیاد فعالیت نمیکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط