{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مَن‌نَخاستَم‌ازچِشام‌بیُفتی‌اَماتوتَمامِ‌تَلاشِتوکَردی!💯✋

مَن‌نَخاستَم‌ازچِشام‌بیُفتی‌اَماتوتَمامِ‌تَلاشِتوکَردی!💯✋🏽
دیدگاه ها (۱)

No love🚷

.همیشه حسرتِ داشتنِ یکی مث خودمو میخورم👋🏽💔.

دیگه افتادی ازچشام🫠

سوال:ترجیح میدی غرق بشی یا از ارتفاع بیفتی؟#tiktok #asmr

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط