{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل تو ک نبود آدم 🚶🥀

دیدگاه ها (۱)

نقش اول زندگیم🤤🤤

ید تر از همس 😅

❤️🤤🌸

این دله خسته خونه🚶🥀

مام ازینا

ادم انقدر ژذاب ندیده بودم ک دیدم😁🤯🤫

.از کسی ک ذاتش خرابه انتظار ادم بودن نداشته باش...👌🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط