{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جوری که این روش پست گذاشتن بهم حال میده😭😂😂😂😂😂😂😂😂😀😀😀😀😀

جوری که این روش پست گذاشتن بهم حال میده😭😂😂😂😂😂😂😂😂😀😀😀😀😀
دیدگاه ها (۷)

فردا ساعت یازده او نیم امتحان میان ترم دارم تازه شروع کردم ب...

هییی یکسی اصلا تو این ساعت بیدار هست😀😀😀🤌🤌🤌🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

هٰههههههههههههههه وایییی خدااااا😯😯😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

جوری که ما ستا سر پست گذاشتن فایت میدیم@gojo.satrou @sokona2...

جوری که رفیقم بهم ریاضی یاد میده🗣

بلاخره دوباره حال پست گذاشتن دارم🙏😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط