{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من ساعت سه شب درحال گریه کردن بخاطر اون کیدرامایی که فکر

من ساعت سه شب درحال گریه کردن بخاطر اون کیدرامایی که فکر میکردم با دیدنش شاد میشم:
#kdrama #mood
دیدگاه ها (۱)

🥲💔🌱

خستههههه

🤌🏻🥲

کنچاناکنچانا 💔😔

من سر این درس سه ساعت داشتم گریه میکردم

من درحال فکر کردن به اینکه پارت سوم رمان الماسی گم شده در مه...

درحال خوندن اینا و درحال فکر کردن که زده میمونم یا نهفعلا که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط