{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غم دارم

#پستای_قبلم_ببین_خوشت_اومد_فالو_کن #لایک_فالو_کامنت_یادتون_ن...

2

1

تو چرا دلبر و شیرین نظری

nana- تویی حضرت دلبر :)👇🏼🎧!ꔷ͜ꔷ

قلبم من تویی دلبر s❤❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط