{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌‌‌

‌‌‌
حس قشنگیست وقتی ک میبینی
دلبرت، دلبرانه میخندد ...
و قشنگ تر از آن، این است ک بدانی دلیلِ خنده‌هایِ دلبرانه‌اش"تو" هستی!💙🏹🌼✨

‌‌‎‌❤️⁩
دیدگاه ها (۰)

تو که باشى هـر روز«دوستت دارم» قشنگ‌ترینمدوست‌ داشتنت زیباتر...

❤❤

مرسیییی بانووو✨شبمو ساختی...) 💘🍓لاب لاب لاب برای جبران: وجود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط