حس قشنگیست وقتی ک میبینی
دلبرت، دلبرانه میخندد ...
و قشنگ تر از آن، این است ک بدانی دلیلِ خندههایِ دلبرانهاش"تو" هستی!💙🏹🌼✨
❤️
حس قشنگیست وقتی ک میبینی
دلبرت، دلبرانه میخندد ...
و قشنگ تر از آن، این است ک بدانی دلیلِ خندههایِ دلبرانهاش"تو" هستی!💙🏹🌼✨
❤️
- ۵.۸k
- ۰۵ تیر ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط