🦋چه آرامشی در من است
🦋چه آرامشی در من است
وقتی با منی
و چه آشوبیدهام
بی تو...
دور نشو
مرا از من نگیر
من حوالی تو بودن را
دوست دارم !♥️
🫂
وقتی با منی
و چه آشوبیدهام
بی تو...
دور نشو
مرا از من نگیر
من حوالی تو بودن را
دوست دارم !♥️
🫂
- ۲.۴k
- ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط