{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخاطر تو...

دیدگاه ها (۱)

باور کن سخت بود..

اره.. با اجازه اصکی رفتم..

اره..

اونموقع چی..

تو رو خدا واستادم بخاطر تو!

تو را دوست دارمبخاطر بی خبر و بی صدا آمدنتبخاطر چشمان جذاب و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط