{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پشیمونی همیشه قوی از قدر دانیِ..!

پشیمونی همیشه قوی از قدر دانیِ..!
دیدگاه ها (۰)

واس کسی ک مهم نیستی انقدر تند نکوب...!

تبلیغ...!

خیلیا همینو هم بلند نیستن...!

رفیق یعنی مامان بابا..!

قوی از همیشه شدم💪

قوی تر از همیشه برگشتم

پشیمونی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط