{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بزن بارون ولی اروم

دلم تنگه 😢
بفرست برای کسی که دلت خیلی براش تنگه 🙃
دیدگاه ها (۰)

چه آرزویی زیبا تر از تو میتونم بکنم! (:خوشت اومد ممنون میشم ...

آرامشی که نقاشی کردن بهم میده🙂

وقتی دلت تنگه باید بری خیابون قدم بزنی زیر بارون.....:)🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط