{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیوانه ام.....:)

دیوانه ام.....:)
دیدگاه ها (۰)

ندیدمتدستتو نگرفتمبغلت نکردم اما دوستت داشتم:)

دل من به بودن تو خوش بود...😄💔

هرچه‌درفهم‌تو‌آید‌آن‌مفهوم‌توست🙂

تو مرا دیوانه ی دیوانه ی دیوانه کردی....

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط