{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

♥ پــــــنـــــــاهــــــگـــــــاه مــــــنـــــــ ♥

♥ پــــــنـــــــاهــــــگـــــــاه مــــــنـــــــ ♥

حسم بهت یه چیزی فراتر از دوست داشتنه. 🫂💕
دیدگاه ها (۵)

🎙داریوش 🎼چشم من‌𝄠😞💔

خودم خواستم با تمام وجود با تویی که نبود عاشقانه بمانممن این...

💔😞

باشه ولی این آهنگ یه لول دیگه از دوست داشتنه (:❤️‍🩹

حسم بهت لایو 😊💜

حرف زدن نشانه دوست داشتنه👌❤️.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط