{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زیادی واسش سنگین بود😂

زیادی واسش سنگین بود😂
دیدگاه ها (۱)

واقعا صدای خواننده یکطرف و هماهنگی آهنگ با رقص مخصوصا پیرهن ...

اگر با این نخندیدی قطعا افسرده ای😂┄┄❅😍✾😍❅┄┄

اینم از سیزده ساله ی مااینم از سیزده ساله ی ما😂

رهبر ارکستر فقط این 😂😂

به عنوان حرف آخر زیادی سنگین نبود ؟! 😂

استری کیدز

اخخخخخخخخ لامصب چقدر فاز تلخی داشت این کلیپ. فضاش زیادی سنگی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط