{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شما بودین چیکار میکردین😂؟

شما بودین چیکار میکردین😂؟
دیدگاه ها (۲)

تبریک شما به عنوان شیفت شب این پمپ بنزین تنها در حاشیه چالوس...

اختاپوس به دلیل نفرینی که داره هیچ وقت نمیتونه از شغلش خارج ...

یکی : تو دوران قطعی نت چطور تحمل کردین ؟من : روانی شده بودم

ترجمه کپشن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط