{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه انتظاری ازما دارین

چه انتظاری ازما دارین
دیدگاه ها (۲)

من برم واسی بدبختی

ای کاش

افتادم

بی حرف بودن سمیه

چه انتظاری دارین من نمی‌دونم چیپس چه طعمی بخرم

چه انتظاری دارین شما خانوما😅😅😂😂😂

وقتی خودش با اهنگ خودش اینجوری جو میگیره از ما چه انتظاری دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط