{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها تایم امتحاناته زیاد نمی تونم توی ویس بیام

بچه ها تایم امتحاناته زیاد نمی تونم توی ویس بیام
دیدگاه ها (۳)

جذاببببب

پروف عوض شد

واویلا لیلی 😂😂

جیهوپ؟ اره جیهوپ

ببخشید بابت امتحان ها خیلی نمی تونم بیام سرگوشیم 😔

لایک و کامنت و فالو یادت نره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط