{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دقیقا من بایس ندارم

دقیقا من بایس ندارم
دیدگاه ها (۰)

یا خدااااااا.............................ادامشو تو بنویس آرم...

چرا به نظر بقیه احترام نمی زارن؟

نمایی دیگر از صحبت دو آرمی:)خودم و یکیتون که خودش می دونه دا...

خودم ساختم اصکی ممنوع اصکی از این عاقبت خوبی نداره💀☠️

دقیقا🌚دیگه حرفی برای گفتن ندارم کپشن بزارم😂

استوری اینستا هوسوک_من بایس تو هستم، تو بایس منی 😅🤣

استوری اینستاگرام جیهوپ 🐿من بایس تو هستم، تو هم بایس من هستی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط