{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حرفی ندارم 😁

حرفی ندارم 😁
سکوت منطقی تره 😅
میدونم الان همتون چی تو ذهنتونه 😂
دیدگاه ها (۰)

ادیت خودمه 🥺🫀🖇️اصکی ممنوع 🚫❗

همه‌جا رو دید 😅🥱

پس هیتر ها ببندین دیگه 🤭😁🤪

بکشین کنار بی تی اس اومد ❤️‍🔥❤️‍🔥

من حرفی ندارم😑می فهمید حرفی ندارم یعنی چی😑😑

چی بگم...حرفی ندارم

بنده الان دیگه حرفی ندارم💢

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط