{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنها کسی که بدی نکرد بهم(خودم)!💫

تنها کسی که بدی نکرد بهم(خودم)!💫
دیدگاه ها (۰)

شانس بام یاری نکرد...😔نفسم بهم وفاداری نکرد...💔

بچه ها یک چیزی طی دوساعت احساس بدی گرفتم امروز و دیروز خیچکس...

تولدمه هامیشه بهم یه فالو کادو بدی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط