{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

خاله ساکی ببخشید ریدم تو اوسیت🙏🏿

خاله ساکی ببخشید ریدم تو اوسیت🙏🏿
میخواهید به اوسیتان ریده شود؟ به ریوکو مراجعه فرمایید🗣️☝🏻(بیخیالسید)
خبخب خاله ساکی امیدوارم خوشت بیاد عخشم🥹💘
اگه بد شد جدی ببخشید اولین بارمه تو همچنین سبکی آرت میزنم🙏🏿😭
ولی خب خودم دوسش دارم بد نیست-
بلهلبه-
اگه هم کیوی شد ببخشید دیگه-🥹🙏🏿
اصلامابریمبهپلیلیستمونبچسبیم-
دیدگاه ها (۰)

دستم.

مثلا اثپویل🙏🏿(بیخیالسید)فکر کنم معلومه دارم واسه که تقدیمی م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط